Bliv Frivillig

I Gentofte Kirke har vi et stort og fuldstændig uundværligt frivillighold, der hjælper til, til stort set alle vores aktiviteter; Familiegudstjenester, foredrag, sangarrangementer, fastelavn, høstgudstjeneste og selvfølgelig vores årlige Bazar under Gentoftedagene.
Der er et godt sammenhold, og vi sørger for at det bliver en hyggelig dag, hvor man er med til at gøre en stor forskel for kirkens liv!

Opgaver indeholder oftest at gøre klar til et event, sørge for at folk har det godt, og at der er nok kaffe under et event, og at hjælpe med rengøringen efterfølgende.
Til vores årlig Bazar kan man være med til at finde på, hvordan dagen skal gå, lave konkurrencer, kreatelt, bage kage eller stå i baren eller pølsevognen, og vi har også frivilligdrevne aktiviteter som vores Strikkeklub.
Vi har rigtig mange besøgende i kirken, og til vores store arrangementer er vi ofte mere end 100 mennesker - derfor har vi også brug for gode frivillige kræfter1

Hvert efterår har vi en hyggelig frivilligmiddag med sang, quiz og leg, og hvor I alle får mulighed for at møde hinanden. Her kan du også høre, om kirkens aktiviteter og melde dig som frivillig på de aktiviteter, som giver mening for dig.

Har du lyst til at være frivillig i kirken så kontakt Kirke- og Kulturmedarbejder Ida Fredericia på imf@km.dk / 51 25 19 11